Poate ați observat câteva schimbări în aspectul vizual. Siglă nouă. Font nou. Schemă de culori nouă.
Ceea ce nu se va schimba niciodată este hotărârea noastră de a-i pune pe călători în centrul preocupărilor companiei.
Marca noastră reflectă aceste convingeri esențiale și întruchipează misiunea de a fi liderii transformării călătoriilor moderne și sustenabile.
Procedând mereu corect. Simplificând lucrurile. Depășind așteptările dvs. Ajutându-vă să luați cele mai bune decizii de călătorie. Privind cu mult dincolo de modul actual de a concepe călătoriile, de a le planifica și de a face rezervările.
A proceda corect înseamnă și să avem grijă de planetă, să ne asigurăm că generațiile de după noi se vor putea bucura de ea. (Deja am început să oferim opțiuni care vă ajută să alegeți variantele de călătorie sustenabile, dar sigur nu ne vom opri aici!)
Crezul nostru este că o călătorie ne poate transforma. Iar noi putem transforma călătoria.
Veniți cu noi să parcurgem împreună următoarea etapă a călătoriei.
Tot ce trebuie să știți despre Skyscanner.
Aceste cuvinte sunt reperele principale ale mărcii și le veți detecta în prezentarea grafică, dar și în activitatea de zi cu zi a companiei.
Să începem cu noua siglă. Este o reprezentare vizuală a crezului nostru. Înainte de toate, reflectă un răsărit de soare și influența pozitivă pe care vrem să o avem asupra domeniului călătoriilor. De asemenea, combină patru elemente care corespund misiunii mărcii - optimism, sustenabilitate, idei și locuri de descoperit - și modul în care vi le punem la dispoziție.
Potrivită cu sentimentul senin și îndrăzneț, avem o schemă de culori inspirată de tot ce oferă planeta. Nucleul paletei este dat de culoarea principală: Sky Blue, care reprezintă claritatea și optimismul.
De asemenea, avem o paletă auxiliară de culori calde, care reprezintă nuanțele pline de viață prezente peste tot, de la orașele efervescente la peisajele naturale neatinse. Împreună, acestea surprind frumusețea lumii și ne aduc aminte mereu că trebuie să avem grijă de ea, ca să avem ce să explorăm.
Cerul cu culori vii care acoperă lumea.
Monteverde este un oraș în zona montană din Costa Rica, cunoscută pentru pădurile cu o biodiversitate uimitoare.
Glencoe este un oraș scoțian cu peisaje muntoase pline de verdeață.
Pădurea de bambus Sagano este o grădină vastă la periferia orașului Kyoto din Japonia.
Kolkata este capitala Bengalului de Vest, din India, cu binecunoscutele piețe de flori.
Erfoud este o oază în Deșertul Sahara, în regiunea Drâa-Tafilalet a Marocului de Est.
Bagan este un oraș antic în Myanmar, cu temple bogat ornamentate și răsărit de soare spectaculos.
Orașul Buñol este în Valencia, Spania. Aici are loc La Tomatina, sărbătoarea în care toată lumea aruncă cu roșii.
Petra este un oraș istoric în sudul Iordaniei, faimos pentru templul săpat în stâncile de gresie.
Zona Nara este pe insula Honshu, în Japonia. Și-a câștigat renumele cu florile de cireș.
Abisko este un sătuc din din Suedia, unul dintre cele mai bune locuri de văzut aurora boreală.
Valensole este o comună din Alpes-de-Haute-Provence, în Franța, cunoscută pentru lanurile de lavandă.
În zona Tochigi din Japonia se află Parcul Ashikaga, cu peste 350 de arbori de wisteria.
Red Beach, în Panjin Shi (China), are mlaștini roșii cu Chenopodium.
Lacul sărat Hillier din Australia de Vest a ajuns faimos datorită culorii roz a apei.
Pink Beach, pe Insula Harbour din Bahamas, este o plajă cu nisip roz.
Avem și convenții tipografice noi (ca fapt divers, menționăm că se numește „Relative”). Clar și simplu, în ton cu abordarea noastră.
Book
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
Medium
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
Bold
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
Black
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
Fotografiile ne ajută să vă transmitem informații și inspirație - să vă transportăm vizual în locuri îndepărtate cu reprezentări realiste ale oamenilor și locurilor. Astfel putem formula mesaje complexe cu o singură imagine plină de semnificație.
Suntem chiar mândri de noul nostru stil, precum și de echipa de ilustratori! În ilustrațiile noastre apar mereu umbre lungi, marcante, ca să fie clar de unde vine lumina - în deplină armonie cu soarele din noua siglă.
Pictogramele joacă un rol esențial pentru marcă, îi orientează pe utilizatori să parcurgă informațiile complexe care apar pe site și în aplicație, ca să găsiți repede ceea ce contează.