Povestea Skyscanner

Depășim așteptările

Ne propunem să schimbăm lumea călătoriilor.

Urmați-ne

Birou de presă

Căutați detaliile de contact pentru presă.

Luați legătura cu noi

Blogul companiei

Urmăriți declarațiile de presă și ultimele știri.

Citiți noutățile

Materiale de brand

Accesați fotografii, capturi de ecran cu produs și sigle.

Aruncați o privire

Ce am făcut până acum

2003

Gareth Williams a înființat compania în 2001 și a lansat Skyscanner din camera de oaspeți. Anul următor am deschis primul birou în Edinburgh.

2007

Scottish Equity Partners ne-a acordat o finanțare de serie A de 1,5 milioane de lire sterline, urmată de încă 1 milion în 2008.

2008

Era prima oară că atingeam numărul de un milion de utilizatori într-o zi.

2009

S-a lansat site-ul în toată lumea, în 30 de limbi.

2011

Dezvoltarea susținută din Asia ne-a făcut să deschidem un birou în Singapore. În Marea Britanie am cumpărat compania de voiaj nou lansată, Zoombu. Între timp am lansat aplicația Skyscanner.

2013

Sequoia Capital a făcut investiții în Skyscanner în anul în care am depășit sfera transportului aerian prin achiziționarea companiei spaniole Fogg, care se ocupa cu compararea hotelurilor, dar și prin lansarea aplicației de închirieri de mașini. De asemenea, am deschis un birou în Miami.

2014

Acesta a fost anul în care am pus accentul pe aplicațiile mobile: am cumpărat firma de dezvoltare Distinction din Budapesta și am lansat aplicația de căutare de hoteluri. Am început să le oferim operatorilor din industria turismului analize bazate de date, prin intermediul unei noi platforme B2B. De asemenea, am cumpărat site-ul Youbibi, un motor de căutare chinezesc în domeniul turismului.

2015

Am deschis un nou birou în Londra și am făcut echipă cu Yahoo! Japan pentru a lansa un joint venture în Asia. De asemenea, am devenit primul serviciu de metacăutare care le-a permis companiilor aeriene să preia rezervări printr-o terță parte, folosind New Distribution Capabilities.

2016

Anul a început cu investiții de 128 de milioane de lire sterline, făcute de cinci parteneri noi, pentru a susține și a stimula dezvoltarea. Același an s-a terminat prin achiziționarea Skyscanner de Ctrip (acum, Trip.com Group), într-o afacere de 1,4 miliarde de lire sterline. Este cea mai mare achiziție de tehnologie pentru călătorii făcută vreodată în Europa.

2017

Ne-am consolidat sistemul de recenzii și recomandări prin achiziționarea platformei de conținut pentru rețelele de socializare Twizoo.

2018

Gareth a devenit președintele Skyscanner, ocupându-se de viziunea pe termen lung. Brian Dove, Chief Technology Officer, a preluat atribuțiile de CEO.

2019

Pentru a-i ajuta pe călători să cumpere bilete pentru zborurile mai puțin poluante, am introdus etichetele ecologice. Misiunea noastră, în sens larg, include și transformarea globală a călătoriilor moderne și sustenabile. Peste 100 de milioane de oameni folosesc acum Skyscanner în fiecare lună.

Un aspect nou și o perspec­tivă îndră­zneață

Crezul nostru este că o călătorie ne poate transforma. Iar noi putem transforma călătoria.

Aflați noutățile