Povestea Skyscanner

Depășim așteptările

Ne propunem să schimbăm lumea călătoriilor.

Urmați-ne

Birou de presă

Căutați detaliile de contact pentru presă.

Luați legătura cu noi

Blogul companiei

Urmăriți declarațiile de presă și ultimele știri.

Citiți noutățile

Materiale de brand

Accesați fotografii, capturi de ecran cu produs și sigle.

Aruncați o privire

Căutați un purtător de cuvânt?

Luați legătura cu biroul de presă pentru a afla mai multe.

Bryan

Bryan
Dove

CEO

După ce a avut funcții de răspundere la Microsoft, Amazon și Skype, a venit la Skyscanner (în 2015) pentru a conduce și a dezvolta toate componentele activității, inclusiv echipele de produse, de tehnologie, de analiză a datelor, de design și de infrastructură. A devenit CEO în 2018.

Ruth

Ruth
Chandler

Chief People Officer

Ruth crede cu tărie că „Oamenii remarcabili fac produse remarcabile”. Împreună cu echipa ei, pune accentul pe susținerea și dezvoltarea celor peste 1.000 de oameni senzaționali de la Skyscanner.

Stuart

Stuart
Middleton

Chief Commercial Officer

Stuart conduce echipa Commercial. Este responsabilitatea lui ca toți călătorii, din toate piețele, să aibă la dispoziție cele mai bune opțiuni de călătorie.

Joanna

Joanna
Lord

Chief Marketing Officer

Cariera Joannei e plină de varietate. Totdeauna a lucrat la crearea unor branduri care să însemne ceva, să stimuleze relațiile între oameni și să aducă realizări mari.

Colin

Colin
McLellan

Chief Financial Officer

Înainte să devină CFO, Colin a fost CEO interimar al Skyscanner Japan (join venture cu Yahoo! Japan) și a lucrat la aspectele financiare ale achiziționării Skyscanner de Ctrip (acum, Trip.com Group), în 2016.

Hugh

Hugh
Aitken

Vicepreședinte departament Commercial

Hugh a lucrat la aeroporturi și la companii aeriene, se ocupă de acest domeniu de peste 15 ani. Acum se ocupă, la nivel global, de parteneriatele Skyscanner.

Steven

Steven
Pang

Vicepreședinte departament Product Management

Steven s-a alăturat echipei atunci când Skyscanner a cumpărat compania de voiaj chineză pe care el a fondat-o. Ne-a ajutat să ne consolidăm prezența internațională. Se ocupă în special de dezvoltarea de noi produse și afaceri la Skyscanner.

Filip

Filip
Filipov

Vicepreședinte departament Strategy

Filip a condus mai multe domenii de producție la Skyscanner, de la produsele b2b furnizate de noi la produsele din domeniul publicitar și hotelier. În prezent, Filip are rolul de a analiza direcția în care se îndreaptă Skyscanner și de a identifica noi oportunități de afaceri și noi modalități de dezvoltare.

Piero

Piero
Sierra

Vicepreședinte departament Product Management

Toată cariera lui, Piero a livrat consumatorilor produse de nivel mondial. Această obsesie ajută Skyscanner să fie o companie de voiaj orientată mereu spre călători.

Emily

Emily
Grossman

Principal App Growth Manager

Emily este specialista Skyscanner în strategii de creștere și marketing pentru aplicații mobile

Rob

Rob
Miller

Consilier juridic și secretar al companiei

Rob a acumulat multă experiență în conducerea și dezvoltarea echipelor juridice în companii cu dezvoltare rapidă, concomitent cu dezvoltarea ofertelor esențiale adresate unor noi segmente de public.

Gareth

Gareth
Williams

Cofondator și Președinte

Gareth a înființat Skyscanner în 2003, împreună cu trei prieteni, din dorința de a crea o modalitate simplă de a compara prețurile biletelor de avion. Pe atunci totul era într-un fișier Excel. Skyscanner a ieșit de mult din camera de oaspeți a lui Gareth, dar dorința de a facilita călătoriile nu a pierdut din intensitate.

Ce am făcut până acum

2003

Gareth Williams a înființat compania în 2001 și a lansat Skyscanner din camera de oaspeți. Anul următor am deschis primul birou în Edinburgh.

2007

Scottish Equity Partners ne-a acordat o finanțare de serie A de 1,5 milioane de lire sterline, urmată de încă 1 milion în 2008.

2008

Era prima oară că atingeam numărul de un milion de utilizatori într-o zi.

2009

S-a lansat site-ul în toată lumea, în 30 de limbi.

2011

Dezvoltarea susținută din Asia ne-a făcut să deschidem un birou în Singapore. În Marea Britanie am cumpărat compania de voiaj nou lansată, Zoombu. Între timp am lansat aplicația Skyscanner.

2013

Sequoia Capital a făcut investiții în Skyscanner în anul în care am depășit sfera transportului aerian prin achiziționarea companiei spaniole Fogg, care se ocupa cu compararea hotelurilor, dar și prin lansarea aplicației de închirieri de mașini. De asemenea, am deschis un birou în Miami.

2014

Acesta a fost anul în care ne-am axat pe dispozitivele mobile: am cumpărat Distinction, o firmă de dezvoltare de aplicații mobile cu sediul la Budapesta, și am lansat funcția de căutare de hoteluri în interiorul aplicației. Am început să le oferim operatorilor din industria turismului analize bazate de date, prin intermediul unei noi platforme B2B. De asemenea, am cumpărat site-ul Youbibi, un motor de căutare chinezesc în domeniul turismului.

2015

Am deschis un nou birou în Londra și am făcut echipă cu Yahoo! Japan pentru a lansa un joint venture în Asia. De asemenea, am devenit primul serviciu de metacăutare care le-a permis companiilor aeriene să preia rezervări printr-o terță parte, folosind New Distribution Capabilities.

2016

Anul a început cu investiții de 128 de milioane de lire, făcute de cinci parteneri noi, pentru a susține și a stimula dezvoltarea. Același an s-a terminat prin achiziționarea Skyscanner de Ctrip (acum, Trip.com Group), cu 1,4 miliarde de lire sterline. Este cea mai mare achiziție de tehnologie pentru voiaj făcută vreodată în Europa.

2017

Ne-am consolidat sistemul de recenzii și recomandări prin achiziționarea platformei de conținut pentru rețelele de socializare Twizoo.

2018

Gareth a devenit președintele Skyscanner, ocupându-se de viziunea pe termen lung. Brian Dove, Chief Technology Officer, a preluat atribuțiile de CEO.

2019

Pentru a-i ajuta pe călători să cumpere bilete pentru zborurile mai puțin poluante, am introdus etichetele ecologice. Misiunea noastră, în sens larg, include și transformarea globală a călătoriilor moderne și sustenabile. Peste 100 de milioane de oameni folosesc Skyscanner în fiecare lună.

Un aspect nou și o perspec­tivă îndră­zneață

Crezul nostru este că o călătorie ne poate transforma. Iar noi putem transforma călătoria.

Aflați noutățile